Inbound-discipliner
Vær til stede
Inbound marketing handler om at tiltrække målgruppen med det rette indhold på det rette tidspunkt og i den rette kanal. Og især i den første del af kunderejsen er den rette kanal Google og sociale medier. Derfor er det afgørende, at SEO og din paid media-strategi hænger uløseligt sammen med din content-strategi.
Jeg kan blandt andet hjælpe jer med:
-
SEM og paid social
Med udgangspunkt i kunderejsen tilrettelægger jeg jeres kanalstrategi, så I bruger jeres kræfter og annoncekroner på de kanaler, som giver jer mest værdi – hvad end det er Google, Facebook, Instagram eller LinkedIn.
-
SEO og content
I dag handler den gode SEO-strategi mindre om søgeord og langt mere om søgeintention. Jeg mapper jeres kunderejse og udarbejder en konkret plan for jeres content-indsats – baseret på data om jeres målgruppes faktiske behov.
Derfor skal du ringe/skrive/sende en brevdue til mig
-
Du får en uvildig rådgiver – jeg skal kun sælge min ekspertise, så jeg er fri til at anbefale lige præcis de indsatser, jeg vurderer mest værdifulde for jer.
-
Du slipper for at betale bureaupriser.
-
Jeg har 14 års erfaring med digital markedsføring for B2B-virksomheder – også en som din.